Szkolenia nauczycieli Priorytet MEN

person writing on a book

Pobierz listę szkoleń

Wszystkie szkolenia nauczycieli w jednym dokumencie.

Czarno na białym. Wszystkie szkolenia w jednym pliku. Potrzebujesz przedstawić szkolenia osobom decyzyjnym lub kadrze nauczycieli? Pobierz listę wszystkich szkoleń Virtus Mens wraz z formularzem uczestnictwa.

Priorytet MEN nr 1

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie zaangażowania uczniów: Nauczenie, jak używać metod aktywizujących, aby uczniowie byli bardziej aktywni na lekcjach.

  • Poszerzenie warsztatu dydaktycznego: Zapoznanie z różnymi technikami, takimi jak debaty, projekty, czy gry edukacyjne.

  • Praktyczne umiejętności: Rozwijanie zdolności do planowania i prowadzenia lekcji w sposób, który angażuje każdego ucznia.

  • Ocena i ewaluacja: Nabycie umiejętności skutecznego oceniania pracy uczniów, którzy pracują w grupach i z wykorzystaniem metod aktywizujących.

 

Tematyka szkolenia:

  • Wprowadzenie do metodyki aktywizującej.

  • Przegląd i praktyczne zastosowanie wybranych metod aktywizujących.

  • Projektowanie i wdrażanie aktywizujących lekcji.

  • Narzędzia i techniki wspomagające.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Wzrost kompetencji metodycznych w zakresie efektywnego planowania zajęć, które rozwijają myślenie analityczne u uczniów.

  • Rozbudowanie portfolio narzędzi do aktywizacji uczniów i pracy projektowej, integrującej środowisko szkolne i lokalne.

 

Tematyka szkolenia:

  • Wprowadzenie do myślenia analitycznego: Definicja i znaczenie w procesie edukacyjnym.

  • Mapa myśli i jej zastosowanie: Techniki tworzenia i wykorzystania do planowania zajęć.

  • Diagramy w edukacji: Rola diagramów w porządkowaniu informacji i wizualizacji procesów.

  • Piktogramy – upraszczanie przekazu: Jak używać symboli do efektywnej komunikacji z uczniami.

  • Analiza SWOT: Wykorzystanie tej metody do oceny projektów edukacyjnych i działań w społeczności lokalnej.

  • Planowanie zajęć interdyscyplinarnych: Tworzenie scenariuszy lekcji łączących różne przedmioty.

  • Wyjście poza klasę: Projektowanie zajęć w środowisku lokalnym, np. w muzeach, parkach, urzędach itp.

  • Narzędzia TIK wspierające analizę: Przegląd prostych aplikacji i programów do wizualizacji danych i tworzenia prezentacji.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Rozwój umiejętności stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych.

  • Wzmocnienie kompetencji w projektowaniu i prowadzeniu interdyscyplinarnych zajęć edukacyjnych, które integrują treści z biologii, chemii, fizyki i geografii.

  • Zachęcanie uczniów do samodzielnego odkrywania, eksperymentowania i wyciągania wniosków.

  • Zachęcenie uczniów do działań projektowych.

 

Tematyka szkolenia:

  • Rola TIK w edukacji przyrodniczej: Wprowadzenie do wykorzystania technologii w nauczaniu biologii, chemii, fizyki i geografii.

  • Narzędzia TIK do obserwacji i pomiarów: Wykorzystanie smartfonów, czujników i mikroskopów cyfrowych do zbierania danych.

  • Wizualizacja danych: Tworzenie wykresów, tabel i prezentacji z wykorzystaniem programów i aplikacji edukacyjnych.

  • Symulacje i modele cyfrowe: Jak używać interaktywnych programów do symulowania zjawisk, których nie można zaobserwować w szkole.

  • Projekty interdyscyplinarne z TIK: Planowanie zajęć łączących wiedzę z różnych przedmiotów przyrodniczych, np. projekt "Jakość wody w lokalnej rzece".

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Poznanie mechanizmów uczenia się mózgu w świetle badań neurobiologicznych.

  • Rozwijanie umiejętności projektowania procesów nauczania zgodnych z naturalnymi możliwościami ucznia.

  • Wdrażanie metod wspierających efektywność uczenia się.

 

Tematyka szkolenia:

  • Funkcjonowanie mózgu a proces uczenia się.

  • Wpływ stresu i emocji na przyswajanie wiedzy.

  • Znaczenie motywacji i pamięci w uczeniu się.

  • Metody dydaktyczne sprzyjające zapamiętywaniu i rozumieniu treści.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Przygotowanie nauczycieli do tworzenia i realizacji innowacji pedagogicznych.

  • Rozumienie zasad dokumentowania i wdrażania innowacji w praktyce szkolnej.

  • Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o nowatorskie rozwiązania.

 

Tematyka szkolenia:

  • Zasady wprowadzania innowacji pedagogicznych.

  • Dokumentacja innowacji i przykłady dobrych praktyk.

  • Tworzenie przykładowej innowacji podczas szkolenia.

  • Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację innowacji.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie umiejętności nauczycieli w planowaniu i prowadzeniu projektów edukacyjnych.

  • Poznanie zasad skutecznej realizacji metod projektowych w szkole.

  • Rozwijanie kreatywności uczniów poprzez projektową formę pracy.

 

Tematyka szkolenia:

  • Metoda projektu w podstawie programowej.

  • Cechy skutecznego projektu edukacyjnego.

  • Budowanie i zarządzanie zespołami projektowymi.

  • Dekalog nauczyciela prowadzącego projekt.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Założenie priorytetu MEN:

Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez rozwijanie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym

Priorytet MEN nr 2

Cele szkolenia:

  • Przygotowanie nauczycieli do systematycznego kształtowania postaw społecznych i patriotycznych uczniów.

  • Poznanie metod i narzędzi umożliwiających efektywną realizację działań wychowawczych na różnych przedmiotach.

  • Wzbogacenie warsztatu pracy o przykłady dobrych praktyk w wychowaniu.

 

Tematyka szkolenia:

  • Kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych jako element kompetencji kluczowych.

  • Obszary wychowawcze w programach nauczania – przykłady realizacji.

  • Planowanie działalności wychowawczej w szkole.

  • Praktyczne ćwiczenia w tworzeniu działań wychowawczych na zajęciach edukacyjnych.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Podkreślenie znaczenia edukacji regionalnej w kształtowaniu świadomości obywatelskiej.

  • Przygotowanie nauczycieli do realizacji treści regionalnych na różnych etapach edukacyjnych.

  • Poznanie sposobów angażowania uczniów w działania lokalne.

 

Tematyka szkolenia:

  • Cele i podstawy prawne edukacji regionalnej.

  • Edukacja regionalna jako sposób wzmacniania tożsamości lokalnej i patriotyzmu.

  • Pomysły i inspiracje do pracy z uczniami na temat "małej ojczyzny".

  • Przykłady projektów i działań edukacyjnych na poziomie lokalnym.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zrozumienie podstaw prawnych i założeń edukacji patriotycznej w szkole.

  • Zdobycie inspiracji do prowadzenia ciekawych działań patriotycznych.

  • Wzbogacenie warsztatu nauczyciela o nowoczesne metody kształtowania postaw patriotycznych.

 

Tematyka szkolenia:

  • Podstawy prawne edukacji patriotycznej.

  • Alternatywne formy upamiętniania ważnych wydarzeń – co zamiast akademii?

  • Wykorzystanie oferty instytucji kultury w edukacji patriotycznej.

  • Praktyczne pomysły i działania edukacyjne wspierające postawy obywatelskie i patriotyczne uczniów.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Założenie priorytetu MEN:

Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej - kształtowanie postaw patriotycznych, społecznych i obywatelskich, odpowiedzialności za region i ojczyznę, dbałości o bezpieczeństwo własne i innych.

Priorytet MEN nr 3

Cele szkolenia:

  • Podniesienie świadomości nauczycieli w zakresie edukacji prozdrowotnej.

  • Rozumienie związku między zdrowiem fizycznym a psychicznym w rozwoju uczniów.

  • Wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli o praktyczne metody promowania zdrowia.

 

Tematyka szkolenia:

  • Definicja edukacji zdrowotnej i jej miejsce w szkole.

  • Holistyczne podejście do zdrowia – relacja zdrowia fizycznego i psychicznego.

  • Planowanie działań prozdrowotnych w programie wychowawczo-profilaktycznym szkoły.

  • Praktyczne inicjatywy promujące zdrowy styl życia w społeczności szkolnej.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie świadomości na temat ryzyka uzależnień cyfrowych wśród dzieci i młodzieży.

  • Rozpoznawanie sygnałów nadmiernego korzystania z urządzeń elektronicznych.

  • Wyposażenie nauczycieli w strategie profilaktyczne i edukacyjne.

 

Tematyka szkolenia:

  • Pokoleniowe zmiany w modelu korzystania z mediów.

  • Przyczyny uzależnień cyfrowych.

  • Sygnały ostrzegawcze wskazujące na problem.

  • Działania profilaktyczne dla szkół i dla rodziców (np. aplikacje kontroli rodzicielskiej).

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie świadomości nauczycieli na temat zdrowia psychicznego własnego i uczniów.

  • Poznanie czynników chroniących i ryzyka zdrowia psychicznego w szkole.

  • Rozwijanie kompetencji w zakresie rozpoznawania zaburzeń psychicznych u uczniów.

 

Tematyka szkolenia:

  • Zdrowie psychiczne nauczyciela i ucznia – zależności i wpływy.

  • Rozpoznawanie czynników ryzyka i sygnałów ostrzegawczych.

  • Wsparcie w sytuacjach kryzysowych – zasady i dobre praktyki.

  • Jak pracować z uczniem z zaburzeniami psychicznymi w szkole.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Założenie priorytetu MEN:

Promocja zdrowego trybu życia w szkole - kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. Wspieranie aktywności fizycznej uczniów.

Priorytet MEN nr 4

Cele szkolenia:

  • Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami z problemami zdrowia psychicznego.

  • Rozpoznawanie objawów zaburzeń w zależności od wieku.

  • Współpraca szkoły z rodzicami w celu wsparcia ucznia.

 

Tematyka szkolenia:

  • Sygnały ostrzegawcze i symptomy zaburzeń psychicznych.

  • Omówienie najczęstszych  zaburzeń zdrowia psychicznego występujących u uczniów.

  • Strategie wsparcia ucznia i współpracy z rodziną.

  • Procedury stosowania "taryfy ulgowej" – kiedy i jak wspierać indywidualnie.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie wiedzy na temat funkcjonowania dzieci ze spektrum autyzmu.

  • Rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie wspierania edukacji i rozwoju dzieci z ASD.

  • Poznanie sposobów dostosowania metod pracy do potrzeb ucznia.

 

Tematyka szkolenia:

  • Charakterystyka spektrum autyzmu – wyzwania i potrzeby edukacyjne uczniów.

  • Deficyty i trudności wynikające ze spektrum autyzmu.

  • Omówienie objawów spektrum autyzmu i ich wpływu na parcę dydaktyczną.  

  • Organizacja lekcji i dobór odpowiednich metod dydaktycznych.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie wiedzy nauczycieli na temat odpowiedzialności prawnej uczniów.

  • Poznanie zasad postępowania w sytuacjach naruszenia prawa przez uczniów.

  • Rozwijanie kompetencji w zakresie budowania odpowiedzialności u młodzieży.

 

Tematyka szkolenia:

  • Pojęcia: nieletni, młodociany, małoletni w prawie polskim.

  • Odpowiedzialność prawna na podstawie Kodeksu karnego i ustawy o wspieraniu nieletnich.

  • Środki wychowawcze stosowane przez szkołę.

  • Budowanie świadomości prawnej i odpowiedzialności uczniów.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie przeciwdziałania cyberprzemocy.

  • Rozpoznawanie zagrożeń płynących z sieci i form przemocy online.

  • Poznanie procedur interwencji w przypadku cyberprzemocy w szkole.

 

Tematyka szkolenia:

  • Formy przemocy w Internecie i zmieniające się zagrożenia cyfrowe.

  • Zasady reagowania w przypadkach cyberprzemocy.

  • Dokumentowanie zdarzeń i rola rodziców.

  • Współpraca szkoły z policją i innymi instytucjami.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie wiedzy nauczycieli na temat przeciwdziałania przemocy i agresji w szkole.

  • Poznanie procedur reagowania na sytuacje agresywne.

  • Rozwijanie umiejętności budowania bezpiecznego środowiska szkolnego.

 

Tematyka szkolenia:

  • Rodzaje i formy agresji i przemocy.

  • Procedury reagowania na agresję.

  • Ochrona nauczyciela przed agresją uczniów.

  • Skuteczne działania profilaktyczne na poziomie klasy i szkoły.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Podniesienie świadomości nauczycieli w zakresie rozpoznawania i przeciwdziałania hejtowi.

  • Rozwijanie umiejętności reagowania na przypadki przemocy słownej w środowisku szkolnym i w sieci.

  • Wypracowanie strategii profilaktyki i wsparcia uczniów.

 

Tematyka szkolenia:

  • Definicja hejtu i mowy nienawiści – tradycyjna i nowoczesna forma.

  • Przyczyny hejtu w środowisku szkolnym i online.

  • Rozpoznawanie sygnałów ostrzegawczych.

  • Strategie przeciwdziałania hejtowi i budowanie pozytywnej komunikacji w klasie.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie wiedzy nauczycieli o dobrostanie uczniów i jego znaczeniu w procesie edukacyjnym.

  • Poznanie metod budowania wspierającej i zgranej klasy.

  • Rozwijanie umiejętności tworzenia pozytywnej atmosfery w zespole klasowym.

 

Tematyka szkolenia:

  • Definicja dobrostanu ucznia.

  • Wpływ dobrostanu ucznia na wyniku edukacyjne.

  • Praktyczne pomysły na ćwiczenia budujące relacje i empatię w klasie.

  • Tworzenie warunków do wzmacniania poczucia bezpieczeństwa i przynależności uczniów.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie wprowadzania mediacji rówieśniczych.

  • Poznanie standardów i procedur prowadzenia mediacji w środowisku szkolnym.

  • Kształtowanie postaw empatii, dialogu i rozwiązywania konfliktów wśród uczniów.

 

Tematyka szkolenia:

  • Konflikt w szkole – wady i zalety.

  • Style rozwiązywania konfliktu.

  • Rola mediacji w pracy wychowawczej.

  • Praktyczne przykłady wprowadzania mediacji w szkole.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Założenie priorytetu MEN:

Profilaktyka przemocy rówieśniczej. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży, wsparcie w kryzysach psychicznych. 

Priorytet MEN nr 5

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie integracji technologii TIK z nauczaniem kompetencji kluczowych.

  • Poznanie darmowych narzędzi edukacyjnych wspierających rozwój uczniów.

  • Tworzenie inspirujących i angażujących treści edukacyjnych.

 

Tematyka szkolenia:

  • Katalog kompetencji kluczowych uczniów.

  • Przykłady rozwijania kompetencji na różnych przedmiotach.

  • Bezpłatne aplikacje edukacyjne – wykorzystanie TIK w praktyce.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie edukacji medialnej i informacji cyfrowych.

  • Kształtowanie u uczniów umiejętności krytycznego analizowania treści online.

  • Wzmacnianie świadomości dotyczącej zagrożeń i manipulacji w mediach.

 

Tematyka szkolenia:

  • Edukacja medialna w dobie mediów społecznościowych – czym powinna być.

  • Świat realny i wirtualny w życiu nastolatka.

  • Podstawowe zasady myślenia krytycznego w analizie informacji.

  • Omówienie rutyn krytycznego myślenia.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie stosowania aplikacji multimedialnych w pracy z najmłodszymi dziećmi.

  • Poznanie skutecznych narzędzi wspierających rozwój przedszkolaków.

  • Wzbogacenie warsztatu nauczyciela o nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.

 

Tematyka szkolenia:

  • Narzędzia cyfrowe w edukacji przedszkolnej.

  • Aplikacje wyciszające, angażujące dzieci, kolorowanki XXL.

  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji do animowania rysunków dzieci.

  • Tworzenie i przechowywanie własnych repozytoriów materiałów cyfrowych.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie kompetencji w zakresie projektowania materiałów edukacyjnych w Canvie.

  • Wykorzystanie aplikacji Canva do wzbogacania procesu dydaktycznego.

  • Poznanie narzędzi i funkcji Canvy opartych na sztucznej inteligencji.

 

Tematyka szkolenia:

  • Uzyskiwanie dostępu do bezpłatnych zasobów Canva dla edukacji.

  • Projektowanie plakatów, dyplomów i prezentacji.

  • Magiczne efekty AI w Canvie – edycja zdjęć, tworzenie grafik, karty pracy.

  • Praktyczne komendy i triki wspomagające pracę nauczyciela.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zapoznanie nauczycieli z przepisami prawa autorskiego obowiązującymi w edukacji.

  • Rozwijanie umiejętności bezpiecznego korzystania z zasobów dostępnych online.

  • Praktyczne stosowanie przepisów prawa autorskiego w codziennej pracy szkolnej.

 

Tematyka szkolenia:

  • Podstawowe zagadnienia prawa autorskiego w szkole.

  • Dozwolony użytek edukacyjny a codzienna praktyka nauczycieli.

  • Prawo autorskie w kontekście sztucznej inteligencji i tworzenia treści.

  • Legalne źródła materiałów i konsekwencje naruszeń prawa.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Cele szkolenia:

  • Zapoznanie nauczycieli z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi sztucznej inteligencji.

  • Wskazanie szans i zagrożeń związanych z wykorzystaniem AI w edukacji.

  • Rozwijanie kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi AI w pracy dydaktycznej.

 

Tematyka szkolenia:

  • Definicja sztucznej inteligencji – podstawowe pojęcia.

  • Szanse i zagrożenia wykorzystania AI w szkole.

  • Aplikacje i narzędzia AI przydatne w codziennej pracy nauczyciela.

  • Rozpoznawanie prac pisanych z pomocą AI.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Założenie priorytetu MEN:

Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci. Rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.

Priorytet MEN nr 6

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie oceniania wspierającego rozwój ucznia.

  • Poznanie sposobów budowania motywacji uczniów poprzez konstruktywne informacje zwrotne.

  • Kształtowanie pozytywnego podejścia do procesu oceniania.

 

Tematyka szkolenia:

  • Rola oceniania w motywowaniu i wspieraniu ucznia.

  • Ocenianie kształtujące i jego wpływ na efektywność nauki.

  • Sposoby przekazywania informacji zwrotnej uczniom.

  • Błędy i pułapki w procesie oceniania.

 

Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne

 

Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. (Dz.U. z 6 czerwca 2019 r.).

 

ZOBACZ WIĘCEJ...

Założenie priorytetu MEN:

Wspieranie aktywności poznawczej i poczucia sprawczości ucznia poprzez promowanie oceniania kształtującego i metod aktywizujących w dydaktyce.

Mediacje rówieśnicze

Szkolenia autorskie nauczycieli

Szukasz czegoś ekstra dla kadry nauczycieli?

Sprawdź nasze premium szkolenia dla nauczycieli oraz mediacje rówieśnicze.

Masz pytania? Interesuje Cię któreś ze szkoleń lub szukasz szkolenia w konkretnym temacie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko
Instytucja/Firma
Numer telefonu
Email
Opisz, jakiego szkolenia potrzebujesz? (możesz podać numer)
Gdzie ma odbyć się szkolenie?
Kiedy ma odbyć się szkolenie?
Ile osób ma wziąć udział w szkoleniu?
Wyślij
Wyślij
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

Administratorem Twoich danych jest Virtus Mens Anna Kaczmarska z siedzibą w Plac Teatralny 10/4-5, 41-800 Zabrze, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod numerem NIP:7341556989, REGON:243295346.

Virtus Mens Anna Kaczmarska

Plac Teatralny 10/4-5

41-800 Zabrze

NIP: 7341556989

Realizacja strony Spectrum Marketing 2025.