Czarno na białym. Wszystkie szkolenia w jednym pliku. Potrzebujesz przedstawić szkolenia osobom decyzyjnym lub kadrze nauczycieli? Pobierz listę wszystkich szkoleń Virtus Mens wraz z formularzem uczestnictwa.
Cele szkolenia:
Zwiększenie zaangażowania uczniów: Nauczenie, jak używać metod aktywizujących, aby uczniowie byli bardziej aktywni na lekcjach.
Poszerzenie warsztatu dydaktycznego: Zapoznanie z różnymi technikami, takimi jak debaty, projekty, czy gry edukacyjne.
Praktyczne umiejętności: Rozwijanie zdolności do planowania i prowadzenia lekcji w sposób, który angażuje każdego ucznia.
Ocena i ewaluacja: Nabycie umiejętności skutecznego oceniania pracy uczniów, którzy pracują w grupach i z wykorzystaniem metod aktywizujących.
Tematyka szkolenia:
Wprowadzenie do metodyki aktywizującej.
Przegląd i praktyczne zastosowanie wybranych metod aktywizujących.
Projektowanie i wdrażanie aktywizujących lekcji.
Narzędzia i techniki wspomagające.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Wzrost kompetencji metodycznych w zakresie efektywnego planowania zajęć, które rozwijają myślenie analityczne u uczniów.
Rozbudowanie portfolio narzędzi do aktywizacji uczniów i pracy projektowej, integrującej środowisko szkolne i lokalne.
Tematyka szkolenia:
Wprowadzenie do myślenia analitycznego: Definicja i znaczenie w procesie edukacyjnym.
Mapa myśli i jej zastosowanie: Techniki tworzenia i wykorzystania do planowania zajęć.
Diagramy w edukacji: Rola diagramów w porządkowaniu informacji i wizualizacji procesów.
Piktogramy – upraszczanie przekazu: Jak używać symboli do efektywnej komunikacji z uczniami.
Analiza SWOT: Wykorzystanie tej metody do oceny projektów edukacyjnych i działań w społeczności lokalnej.
Planowanie zajęć interdyscyplinarnych: Tworzenie scenariuszy lekcji łączących różne przedmioty.
Wyjście poza klasę: Projektowanie zajęć w środowisku lokalnym, np. w muzeach, parkach, urzędach itp.
Narzędzia TIK wspierające analizę: Przegląd prostych aplikacji i programów do wizualizacji danych i tworzenia prezentacji.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Rozwój umiejętności stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych.
Wzmocnienie kompetencji w projektowaniu i prowadzeniu interdyscyplinarnych zajęć edukacyjnych, które integrują treści z biologii, chemii, fizyki i geografii.
Zachęcanie uczniów do samodzielnego odkrywania, eksperymentowania i wyciągania wniosków.
Zachęcenie uczniów do działań projektowych.
Tematyka szkolenia:
Rola TIK w edukacji przyrodniczej: Wprowadzenie do wykorzystania technologii w nauczaniu biologii, chemii, fizyki i geografii.
Narzędzia TIK do obserwacji i pomiarów: Wykorzystanie smartfonów, czujników i mikroskopów cyfrowych do zbierania danych.
Wizualizacja danych: Tworzenie wykresów, tabel i prezentacji z wykorzystaniem programów i aplikacji edukacyjnych.
Symulacje i modele cyfrowe: Jak używać interaktywnych programów do symulowania zjawisk, których nie można zaobserwować w szkole.
Projekty interdyscyplinarne z TIK: Planowanie zajęć łączących wiedzę z różnych przedmiotów przyrodniczych, np. projekt "Jakość wody w lokalnej rzece".
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Poznanie mechanizmów uczenia się mózgu w świetle badań neurobiologicznych.
Rozwijanie umiejętności projektowania procesów nauczania zgodnych z naturalnymi możliwościami ucznia.
Wdrażanie metod wspierających efektywność uczenia się.
Tematyka szkolenia:
Funkcjonowanie mózgu a proces uczenia się.
Wpływ stresu i emocji na przyswajanie wiedzy.
Znaczenie motywacji i pamięci w uczeniu się.
Metody dydaktyczne sprzyjające zapamiętywaniu i rozumieniu treści.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Przygotowanie nauczycieli do tworzenia i realizacji innowacji pedagogicznych.
Rozumienie zasad dokumentowania i wdrażania innowacji w praktyce szkolnej.
Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o nowatorskie rozwiązania.
Tematyka szkolenia:
Zasady wprowadzania innowacji pedagogicznych.
Dokumentacja innowacji i przykłady dobrych praktyk.
Tworzenie przykładowej innowacji podczas szkolenia.
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację innowacji.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie umiejętności nauczycieli w planowaniu i prowadzeniu projektów edukacyjnych.
Poznanie zasad skutecznej realizacji metod projektowych w szkole.
Rozwijanie kreatywności uczniów poprzez projektową formę pracy.
Tematyka szkolenia:
Metoda projektu w podstawie programowej.
Cechy skutecznego projektu edukacyjnego.
Budowanie i zarządzanie zespołami projektowymi.
Dekalog nauczyciela prowadzącego projekt.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez rozwijanie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym
Cele szkolenia:
Przygotowanie nauczycieli do systematycznego kształtowania postaw społecznych i patriotycznych uczniów.
Poznanie metod i narzędzi umożliwiających efektywną realizację działań wychowawczych na różnych przedmiotach.
Wzbogacenie warsztatu pracy o przykłady dobrych praktyk w wychowaniu.
Tematyka szkolenia:
Kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych jako element kompetencji kluczowych.
Obszary wychowawcze w programach nauczania – przykłady realizacji.
Planowanie działalności wychowawczej w szkole.
Praktyczne ćwiczenia w tworzeniu działań wychowawczych na zajęciach edukacyjnych.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Podkreślenie znaczenia edukacji regionalnej w kształtowaniu świadomości obywatelskiej.
Przygotowanie nauczycieli do realizacji treści regionalnych na różnych etapach edukacyjnych.
Poznanie sposobów angażowania uczniów w działania lokalne.
Tematyka szkolenia:
Cele i podstawy prawne edukacji regionalnej.
Edukacja regionalna jako sposób wzmacniania tożsamości lokalnej i patriotyzmu.
Pomysły i inspiracje do pracy z uczniami na temat "małej ojczyzny".
Przykłady projektów i działań edukacyjnych na poziomie lokalnym.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zrozumienie podstaw prawnych i założeń edukacji patriotycznej w szkole.
Zdobycie inspiracji do prowadzenia ciekawych działań patriotycznych.
Wzbogacenie warsztatu nauczyciela o nowoczesne metody kształtowania postaw patriotycznych.
Tematyka szkolenia:
Podstawy prawne edukacji patriotycznej.
Alternatywne formy upamiętniania ważnych wydarzeń – co zamiast akademii?
Wykorzystanie oferty instytucji kultury w edukacji patriotycznej.
Praktyczne pomysły i działania edukacyjne wspierające postawy obywatelskie i patriotyczne uczniów.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej - kształtowanie postaw patriotycznych, społecznych i obywatelskich, odpowiedzialności za region i ojczyznę, dbałości o bezpieczeństwo własne i innych.
Cele szkolenia:
Podniesienie świadomości nauczycieli w zakresie edukacji prozdrowotnej.
Rozumienie związku między zdrowiem fizycznym a psychicznym w rozwoju uczniów.
Wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli o praktyczne metody promowania zdrowia.
Tematyka szkolenia:
Definicja edukacji zdrowotnej i jej miejsce w szkole.
Holistyczne podejście do zdrowia – relacja zdrowia fizycznego i psychicznego.
Planowanie działań prozdrowotnych w programie wychowawczo-profilaktycznym szkoły.
Praktyczne inicjatywy promujące zdrowy styl życia w społeczności szkolnej.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie świadomości na temat ryzyka uzależnień cyfrowych wśród dzieci i młodzieży.
Rozpoznawanie sygnałów nadmiernego korzystania z urządzeń elektronicznych.
Wyposażenie nauczycieli w strategie profilaktyczne i edukacyjne.
Tematyka szkolenia:
Pokoleniowe zmiany w modelu korzystania z mediów.
Przyczyny uzależnień cyfrowych.
Sygnały ostrzegawcze wskazujące na problem.
Działania profilaktyczne dla szkół i dla rodziców (np. aplikacje kontroli rodzicielskiej).
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie świadomości nauczycieli na temat zdrowia psychicznego własnego i uczniów.
Poznanie czynników chroniących i ryzyka zdrowia psychicznego w szkole.
Rozwijanie kompetencji w zakresie rozpoznawania zaburzeń psychicznych u uczniów.
Tematyka szkolenia:
Zdrowie psychiczne nauczyciela i ucznia – zależności i wpływy.
Rozpoznawanie czynników ryzyka i sygnałów ostrzegawczych.
Wsparcie w sytuacjach kryzysowych – zasady i dobre praktyki.
Jak pracować z uczniem z zaburzeniami psychicznymi w szkole.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Promocja zdrowego trybu życia w szkole - kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. Wspieranie aktywności fizycznej uczniów.
Cele szkolenia:
Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami z problemami zdrowia psychicznego.
Rozpoznawanie objawów zaburzeń w zależności od wieku.
Współpraca szkoły z rodzicami w celu wsparcia ucznia.
Tematyka szkolenia:
Sygnały ostrzegawcze i symptomy zaburzeń psychicznych.
Omówienie najczęstszych zaburzeń zdrowia psychicznego występujących u uczniów.
Strategie wsparcia ucznia i współpracy z rodziną.
Procedury stosowania "taryfy ulgowej" – kiedy i jak wspierać indywidualnie.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie wiedzy na temat funkcjonowania dzieci ze spektrum autyzmu.
Rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie wspierania edukacji i rozwoju dzieci z ASD.
Poznanie sposobów dostosowania metod pracy do potrzeb ucznia.
Tematyka szkolenia:
Charakterystyka spektrum autyzmu – wyzwania i potrzeby edukacyjne uczniów.
Deficyty i trudności wynikające ze spektrum autyzmu.
Omówienie objawów spektrum autyzmu i ich wpływu na parcę dydaktyczną.
Organizacja lekcji i dobór odpowiednich metod dydaktycznych.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie wiedzy nauczycieli na temat odpowiedzialności prawnej uczniów.
Poznanie zasad postępowania w sytuacjach naruszenia prawa przez uczniów.
Rozwijanie kompetencji w zakresie budowania odpowiedzialności u młodzieży.
Tematyka szkolenia:
Pojęcia: nieletni, młodociany, małoletni w prawie polskim.
Odpowiedzialność prawna na podstawie Kodeksu karnego i ustawy o wspieraniu nieletnich.
Środki wychowawcze stosowane przez szkołę.
Budowanie świadomości prawnej i odpowiedzialności uczniów.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie przeciwdziałania cyberprzemocy.
Rozpoznawanie zagrożeń płynących z sieci i form przemocy online.
Poznanie procedur interwencji w przypadku cyberprzemocy w szkole.
Tematyka szkolenia:
Formy przemocy w Internecie i zmieniające się zagrożenia cyfrowe.
Zasady reagowania w przypadkach cyberprzemocy.
Dokumentowanie zdarzeń i rola rodziców.
Współpraca szkoły z policją i innymi instytucjami.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie wiedzy nauczycieli na temat przeciwdziałania przemocy i agresji w szkole.
Poznanie procedur reagowania na sytuacje agresywne.
Rozwijanie umiejętności budowania bezpiecznego środowiska szkolnego.
Tematyka szkolenia:
Rodzaje i formy agresji i przemocy.
Procedury reagowania na agresję.
Ochrona nauczyciela przed agresją uczniów.
Skuteczne działania profilaktyczne na poziomie klasy i szkoły.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Podniesienie świadomości nauczycieli w zakresie rozpoznawania i przeciwdziałania hejtowi.
Rozwijanie umiejętności reagowania na przypadki przemocy słownej w środowisku szkolnym i w sieci.
Wypracowanie strategii profilaktyki i wsparcia uczniów.
Tematyka szkolenia:
Definicja hejtu i mowy nienawiści – tradycyjna i nowoczesna forma.
Przyczyny hejtu w środowisku szkolnym i online.
Rozpoznawanie sygnałów ostrzegawczych.
Strategie przeciwdziałania hejtowi i budowanie pozytywnej komunikacji w klasie.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zwiększenie wiedzy nauczycieli o dobrostanie uczniów i jego znaczeniu w procesie edukacyjnym.
Poznanie metod budowania wspierającej i zgranej klasy.
Rozwijanie umiejętności tworzenia pozytywnej atmosfery w zespole klasowym.
Tematyka szkolenia:
Definicja dobrostanu ucznia.
Wpływ dobrostanu ucznia na wyniku edukacyjne.
Praktyczne pomysły na ćwiczenia budujące relacje i empatię w klasie.
Tworzenie warunków do wzmacniania poczucia bezpieczeństwa i przynależności uczniów.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie wprowadzania mediacji rówieśniczych.
Poznanie standardów i procedur prowadzenia mediacji w środowisku szkolnym.
Kształtowanie postaw empatii, dialogu i rozwiązywania konfliktów wśród uczniów.
Tematyka szkolenia:
Konflikt w szkole – wady i zalety.
Style rozwiązywania konfliktu.
Rola mediacji w pracy wychowawczej.
Praktyczne przykłady wprowadzania mediacji w szkole.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Profilaktyka przemocy rówieśniczej. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży, wsparcie w kryzysach psychicznych.
Cele szkolenia:
Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie integracji technologii TIK z nauczaniem kompetencji kluczowych.
Poznanie darmowych narzędzi edukacyjnych wspierających rozwój uczniów.
Tworzenie inspirujących i angażujących treści edukacyjnych.
Tematyka szkolenia:
Katalog kompetencji kluczowych uczniów.
Przykłady rozwijania kompetencji na różnych przedmiotach.
Bezpłatne aplikacje edukacyjne – wykorzystanie TIK w praktyce.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie edukacji medialnej i informacji cyfrowych.
Kształtowanie u uczniów umiejętności krytycznego analizowania treści online.
Wzmacnianie świadomości dotyczącej zagrożeń i manipulacji w mediach.
Tematyka szkolenia:
Edukacja medialna w dobie mediów społecznościowych – czym powinna być.
Świat realny i wirtualny w życiu nastolatka.
Podstawowe zasady myślenia krytycznego w analizie informacji.
Omówienie rutyn krytycznego myślenia.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie stosowania aplikacji multimedialnych w pracy z najmłodszymi dziećmi.
Poznanie skutecznych narzędzi wspierających rozwój przedszkolaków.
Wzbogacenie warsztatu nauczyciela o nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Tematyka szkolenia:
Narzędzia cyfrowe w edukacji przedszkolnej.
Aplikacje wyciszające, angażujące dzieci, kolorowanki XXL.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do animowania rysunków dzieci.
Tworzenie i przechowywanie własnych repozytoriów materiałów cyfrowych.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Rozwijanie kompetencji w zakresie projektowania materiałów edukacyjnych w Canvie.
Wykorzystanie aplikacji Canva do wzbogacania procesu dydaktycznego.
Poznanie narzędzi i funkcji Canvy opartych na sztucznej inteligencji.
Tematyka szkolenia:
Uzyskiwanie dostępu do bezpłatnych zasobów Canva dla edukacji.
Projektowanie plakatów, dyplomów i prezentacji.
Magiczne efekty AI w Canvie – edycja zdjęć, tworzenie grafik, karty pracy.
Praktyczne komendy i triki wspomagające pracę nauczyciela.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zapoznanie nauczycieli z przepisami prawa autorskiego obowiązującymi w edukacji.
Rozwijanie umiejętności bezpiecznego korzystania z zasobów dostępnych online.
Praktyczne stosowanie przepisów prawa autorskiego w codziennej pracy szkolnej.
Tematyka szkolenia:
Podstawowe zagadnienia prawa autorskiego w szkole.
Dozwolony użytek edukacyjny a codzienna praktyka nauczycieli.
Prawo autorskie w kontekście sztucznej inteligencji i tworzenia treści.
Legalne źródła materiałów i konsekwencje naruszeń prawa.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Cele szkolenia:
Zapoznanie nauczycieli z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi sztucznej inteligencji.
Wskazanie szans i zagrożeń związanych z wykorzystaniem AI w edukacji.
Rozwijanie kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi AI w pracy dydaktycznej.
Tematyka szkolenia:
Definicja sztucznej inteligencji – podstawowe pojęcia.
Szanse i zagrożenia wykorzystania AI w szkole.
Aplikacje i narzędzia AI przydatne w codziennej pracy nauczyciela.
Rozpoznawanie prac pisanych z pomocą AI.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r.
Promowanie higieny cyfrowej i bezpiecznego poruszania się w sieci. Rozwijanie umiejętności krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli nowoczesnych technologii, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji oraz korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Cele szkolenia:
Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie oceniania wspierającego rozwój ucznia.
Poznanie sposobów budowania motywacji uczniów poprzez konstruktywne informacje zwrotne.
Kształtowanie pozytywnego podejścia do procesu oceniania.
Tematyka szkolenia:
Rola oceniania w motywowaniu i wspieraniu ucznia.
Ocenianie kształtujące i jego wpływ na efektywność nauki.
Sposoby przekazywania informacji zwrotnej uczniom.
Błędy i pułapki w procesie oceniania.
Czas trwania:⏳ 3 godziny dydaktyczne
Zaświadczenie:Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie zgodne z §23 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. (Dz.U. z 6 czerwca 2019 r.).
Wspieranie aktywności poznawczej i poczucia sprawczości ucznia poprzez promowanie oceniania kształtującego i metod aktywizujących w dydaktyce.
Sprawdź nasze premium szkolenia dla nauczycieli oraz mediacje rówieśnicze.
Administratorem Twoich danych jest Virtus Mens Anna Kaczmarska z siedzibą w Plac Teatralny 10/4-5, 41-800 Zabrze, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod numerem NIP:7341556989, REGON:243295346.
Virtus Mens Anna Kaczmarska
Plac Teatralny 10/4-5
41-800 Zabrze
NIP: 7341556989
Realizacja strony Spectrum Marketing 2025.